nl

Klacht

1. Indien bij levering een gebrek wordt vastgesteld, vergoedt Ksisters de koper door middel van een coupon. De klant kan ook herstel van het gebrek eisen in de vorm van vervanging van het product. Indien herstel van het gebrek onmogelijk is of voor Ksisters niet voordelig is, heeft de Koper het recht om een korting op de koopprijs te eisen en—bij een wezenlijk gebrek—van de koopovereenkomst af te zien.

2. Een product wordt met name als gebrekkig beschouwd indien het niet over de gebruikelijke of gepresenteerde eigenschappen beschikt, niet overeenstemt met zijn bestemming, niet voldoet aan wettelijke vereisten, of niet in de overeengekomen hoeveelheid is geleverd. Verhoogde gevoeligheid of een allergische reactie op het geleverde product vormt geen grond voor erkenning van een gebrek. Evenmin vormen gebreken aan geschenken of gratis producten die niet onder de bestelling vallen een gebrek van het product. Foto’s van producten in onze online winkel dienen uitsluitend ter illustratie en vormen geen bindende beschrijving van producteigenschappen (bijvoorbeeld de verpakking kan afwijken door wijzigingen die door de fabrikant zijn aangebracht).

3. Vragen met betrekking tot reclamatie/klachten dienen te worden gestuurd naar [email protected] samen met het klachtenformulier dat hier beschikbaar is. Bij het invullen van het formulier dient u niet te vergeten te beschrijven waarin het gebrek bestaat en (indien mogelijk) foto’s van het defecte product toe te voegen. Het product waarop de klacht betrekking heeft, dient—na bevestiging van de klacht—met het ingevulde formulier te worden verzonden, met gebruikmaking van het retournummer van de vrachtbrief, binnen 5 dagen via het logistieke bedrijf dat de Klant in het retourformulier heeft aangegeven.

4. Ksisters informeert de Koper over de behandeling van de klacht, met name over de ontvangst van de klacht en de positieve of negatieve beslissing, per e-mail of per sms, binnen 30 dagen vanaf de indiening ervan. Ksisters kan ook telefonisch contact opnemen met de klant.

5. De klacht wordt onverwijld behandeld. De behandeling van de klacht, inclusief het verhelpen van het gebrek, duurt doorgaans niet langer dan 30 dagen. Anders heeft de koper het recht om van de koopovereenkomst af te zien. De Koper dient Ksisters te helpen om de genoemde termijn te halen.

6. In geval van een gegronde klacht draagt Ksisters de kosten voor het retourneren van de goederen.

Door me in te schrijven ga ik akkoord met de algemene voorwaarden